kollektivtraffik




Jag skulle till skolan idag och tog tåget som var planerat att komma fram i lagom tid tills när jag började, men som vanligt när det gäller skånetrafiken så blev det självklart problem! Nu skiner solen så det är ju inte snön den här gången utan nu var det problem med ljusen i landskrona och eftersom jag satt och lyssande på musik så hörde jag ju inte konduktören när han sa att det inte skulle stanna i landskrona såå jag satt kvar när tåget började rulla och upptäckte inte förrens jag var i billerga att något var fel! Ändå tog det nästan en timme innan jag var framme i lund och fick hoppa på tåget tillbaka. När jag väl var framme i la var jag redan 1 och en halv timme försenad till skolan. Tack skånetrafiken, jag älskar kollektivtraffiken! f***g k#! skånetrafik!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

F**k SJ & skånetrafiken..

2011-10-02 @ 13:12:31
URL: http://andreazzon.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

2011-10-09 @ 08:55:56
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0